Palsta
VASTAA
SOY
Uusi käyttäjä
SOY
Kirjoituksia: 1
Rekisteröity: ‎14-07-2005

Jippii.fi sähköpostiasetukset Android puhelimeen

Moi!

Olen yrittänyt saada Jippii.fi sähköpostia toimimaan mun luurissa mutta ei onnistu puhelimessa Elisan liittymä.

Olen kokeilut Saapuvan postin palvelinta imap.saunalahti.fi ja lähtevä postin palvelinta posti.jippii.fi mutta ei vaan toimi.

T.Ykä

Käytä vain tekstiä.
Moderaattori
Raiveri
Kirjoituksia: 702
Rekisteröity: ‎20-10-2012

Viite: Jippii.fi sähköpostiasetukset Android puhelimeen

puhelimessa Elisan liittymä.

Olen kokeilut Saapuvan postin palvelinta imap.saunalahti.fi ja lähtevä postin palvelinta posti.jippii.fi mutta ei vaan toimi.

Koska käytössäsi on Elisan liittymä, niin lähtevän postin palvelin on smtp.kolumbus.fi  ja koska Jippiin sähköposti on nykyään saunalahdella, niin saapuvan postin palvelin on pop.saunalahti.fi. Lähtevän postin palvelin määräytyy aina käytettävän verkon tai operaattorin mukaan.

Saunalahden liittymillä tuo lähtevä posti olisi posti.saunalahti.fi, mutta sinulla oli Elisan liittymä niin tuolla ylemmällä pitäisi lähteä toimimaan.

Täältä löytyvät Saunalahden sähköpostiin ohjeita ja asetuksia.

http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/750/saunalahti-sahkopostipalvelut/

-Jos se toimii, älä koske, menee särki kuitenkin.
-Jos taidot loppuu, käytä voimaa.
-Manuaalia luetaan vasta sitten kun räjähtää.

Asiakastuki Elisa        Asiakastuki Saunalahti        Häiriötiedotteet        Palstan pelisäännöt

Käytä vain tekstiä.
EAI
Utelias
EAI
Kirjoituksia: 4
Rekisteröity: ‎01-10-2014

Vs: Viite: Jippii.fi sähköpostiasetukset Android puhelimeen

Ei toimi mikään edellä mainituista vaihtoehdoista. Eri palvelimet ei tunnu tunnistavan käyttäjää, käyttäjätunnus ja salasana on varmasti oikea. Liittymä on Saunalahden.

Soneran kortilla tässä puhelimessa toimi moitteetta. Mikä Saunalahdessa mättää?

Elisan myymälässä on jo viiteen kertaan käyty asetuksia laittelemassa, eikä sielläkään tunnu ammattitaitoa olevan. Heikko esitys.

Käytä vain tekstiä.
Moderaattori
pommelraie
Kirjoituksia: 22
Rekisteröity: ‎22-09-2014

@EAI Katsoitko jo tämän asiakastuen sivun liittyen sähköpostiasetuksiin http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/34/:smiley:

That's the real trouble with the world, too many people grow up. -Walt Disney

Asiakastuki Elisa        Asiakastuki Saunalahti        Häiriötiedotteet        Palstan pelisäännöt

Käytä vain tekstiä.
EAI
Utelias
EAI
Kirjoituksia: 4
Rekisteröity: ‎01-10-2014

Olen katsonut kaikki saunalahden ohjeet ja yrittänyt toimia niiden mukaan. Ei ole onnistunut. Ei myöskään ole onnistunut neljässä eri Elisan myymälässä, joissa olen viettänyt runsaasti aikaa vuoroa odottaessani. Käyntikertoja yhteensä noin kymmenen. Mainittakoon, että soneran sim-korttiin sain itse asennetuksi ko. postilaatikon. En tiedä, miksi silloin onnistuin. Epäilen, että vika johtuu Elisan/Saunalahden ohjelmistosta ja/tai sim-kortin perussäädöistä. Aion vaihtaa toiselle operaattorille ja yrittää siellä uudelleen.

Käytä vain tekstiä.